Dlaczego założyłem tego bloga?

Przygotowując się do zabrania głosu w dyskusji jaką zaproponował Pan Piotr Waglowski na swoim blogu, zauważyłem, że pole komentarza w serwisie Pana Piotra jest dla mnie za małe i trudno w nim umieścić linki do zewnętrznych stron, wypunktowywać tekst itp. Stąd też pomysł…

Mam nadzieję, że moja twórczość w tym serwisie będzie kwitła…  Założyłem tego bloga, aby nie pisać do „szuflady”.  Zgodnie z podtytułem tego serwisu zamierzam kompleksowo omawiać dostępność technologii informacyjnych (IT) dla osób niepełnosprawnych. Moja uwaga skoncentrowana będzie na badaniu dostępności stron internetowych polskich instytucji publicznych.

Będę Państwu wdzięczny za wszelkie komentarze do moich artykułów. Wierzę, że wspólnymi siłami jesteśmy wstanie ułatwić osobom niepełnosprawnym korzystanie z technologii informacyjnych.

2 komentarze »

  1. Dopiero odkrywasz temat dostępności czy raczej zamierzasz się dzielić już zdobytą wiedzą?

    Anyway, życzę powodzenia w prowadzeniu bloga… Ja nie miałem wytrwałości 😀

    • Damiano said

      Odkrywam powoli…, ale wiedzą zamierzam dzielić się systematycznie… Ten blog jest przeznaczony dla cierpliwych czytelników 😉

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

